2012. június 8., péntek

Raklap kanapé

Most egy kicsit megint morcos vagyok, hogy az ilyen jó ötletekre miért mindig utólag bukkanok rá!
Nemrég vettünk nem olcsón ülőgarnitúrát, pedig ha ezt az ötletet hamarabb megtalálom nem kevés pénzt spórolhattam volna meg magunknak.
Építkezésből pont van is egy csomó erős masszív raklapunk, aminek még keresem a megfelelő felhasználási módját.

Olvass tovább!

                          



Elkészítéséhez szükségünk lesz:
6 db. erős, masszív raklapra
A raklapok méretéhez leszabott vastag szivacsra
A szivacs méretéhez megfelelően leszabott erős kárpitra
Fúróra
Nagy csavarokra
OSB lapra (a raklapok méretéhez szabatva)
Festékre
A raklapokat és az OSB lapokat fessük le egy színűre.
Az alsó 3 raklap tetejére csavarozzuk rá az OSB lapokat, a felső sorban pedig a raklapok aljára csavarozzuk rá az OSB lapokat, majd helyezzük egymásra a 3-3 darab raklapot és a két OSB lapot egymáshoz is csavarozzuk hozzá.

A szivacsot kárpitossal kárpitoztassuk be vagy ha kedvet érzünk hozzá otthon saját kezűleg is megoldhatjuk textilragasztó használatával.

Viszonylag gyorsan elkészíthető és szerintem remek bútordarab. Bevallom nekem eddig kevés raklap újrahasznosítás tetszett, de ez tényleg lenyűgöző szerintem.
Az aljába pakolhatunk könyveket, társasjátékokat.



Forrás

2 megjegyzés:

  1. még több raklap újrahasznosító ötletet is szívesen olvasnék :) köszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a raklapos dolgok! Ez a kedvencem!:)

    VálaszTörlés

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...