2013. március 13., szerda

Újra itt!

Kedves Olvasóim!

Egyre több levelet kapok, hogy mi van velem és a bloggal, miért álltam le ennyire a blogírással! Köszönöm az érdeklődést, aranyosak vagytok!
Akik rendszeresen olvassák a blogot azok tudják, hogy karácsony után már nem tudtam a blogírással foglalkozni akkor még azt hittem valami benyelt vírus miatt, de ez sokáig nem is múlt el, majd kiderült, hogy nem vírus a rosszulléteim oka, hanem az új családtag, így ennek hatására úgy döntöttem, hogy bizonytalan időre felfüggesztem a blogolást.
Sajnos nem bírom, nincs erőm hozzá egyenlőre. Másfél éves kisfiam mellett egy nem egyszerű terhességgel ezt most nem tudom tovább folytatni, pedig nagyon szeretném, annyi jó ötletet nem mutattam még meg nektek, amit meg szeretnék!
Hogy miért nem böktem nektek ide eddig legalább két sort? Mert babonából nem akartam közhírré tenni, hogy nemsokára kétgyermekes anyuka leszek, viszont hitegetni se akartalak titeket!
Egyet tudok megígérni, hogy, amint újra 100%-osnak érzem magam és nem vagyok hulla, mire kisfiam elalszik újra elkezdem a blogolást, illetve próbálom valahogy úgy szervezni a dolgaimat, hogy megoldást tudjak találni a folytatásra!

Ha azonnal szeretnéd tudni, hogy újra elkezdtem tevékenykedni akkor lájkold a blog facebook oldalát!

További kellemes kreatívkodást mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...