2013. június 21., péntek

Fadoboz bortartóból asztali lámpa

Jó oké! Tudom, hogy tegnap is lámpa ötletet hoztam, de higgyétek el, hogy ez is van annyira jó ötlet!
Olyan gyönyörű vágott mintás bortartókat lehet kapni ezer-kétezer forint körül!
Én már el is kezdtem keresni a megfelelő darabot! :)

Olvasd tovább a cikket, de előtte lájkold a blog facebook oldalát, ha még több ötlet birtokosa szeretnél lenni!















Alapanyagok:
Fadoboz bortartó (én teljesen zártat néztem eltolható tetővel)
Lámpafoglalat
Fúró
Fakocka



Elkészítés:
Az én elképzelésem szerint nagyon egyszerű! Keresünk vagy faragunk egy fakockát, ami belefér a bortartóba! Erre csavarozzuk fel a lámpafoglalatot!
A bortartó oldalára alul fúrunk egy akkora lyukat, hogy a lámpafoglalat vezetéke átférjen!
A lámpafoglalat beszerkesztéséhez sajnos szét kell azt szedni, majd a vezetéket a lyukon átdugva visszakötni!
Ha megvan akkor a lámpafoglalatot tartó fakockát le lehet ragasztani a bortartó aljára és kész is!

Ugye milyen egyszerű!?

Aki nagyon spórolni akar az akár kartonból is készíthet hasonlót ...


Én eddig ezzel a két szépséggel szemezgetek, de még nem nézelődtem ki magam ... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...