2013. július 8., hétfő

Spatulákból készült fiókos mütyürtartó


Végre volt egy kis időm elké- szíteni ezt az igazán egysze- rűen
   megvalósítható aranyos kis mütyürtartót!

Azt nem mondhatnám, hogy egy öt perces projekt, de nem is igényel sok időt az összeállítása és ha mindent, beleértve a ragasztópisztolyba elhasznált ragasztóbetéteket is beleszámolom akkor is maximum  olyan 1400 forintból kihozható!

Amire viszont figyeljünk, hogy ne a legolcsóbb spatulát válasszuk hozzá, mert azok nagyon görbék!

Na de nézzük tovább!

Ha tetszik a blog és naponta még több érdekes ötletet szeretnél kapni lájkold a blog facebook oldalát!











Alapanyagok:
Spatula
Ragasztópisztoly
Dekorálásnak festék, gyöngyök
Olló
Csiszolópapír


A spatulákat a képen látható módon ragasszuk össze!
A spatulákat én egy-egy ponton ragasztottam csak! A sorokat elől külön nem ragasztottam össze csak egy-egy olyan helyen, ahol nagyon széttartottak a spatulák, viszont miután már kisujjamban volt a mozdulat teljesen szépen (amennyire a spatulák is egyenesek voltak) sikerült tartani a távolságot!
Ha ragasztani kell ajánlom belülről a szekrényke szélét ragasztani!


Ha elértük a kívánt magasságot az alját és tetejét végigragasztjuk spatulával!
Nálam itt annyi változás történt, hogy alulra is és felülre is ragasztottam még egy-egy spatulát, de azt elfelejtettem fotózni!
A következő két szintet ugyanígy csináljuk meg!
Lemérjük, hogy mekkora fiókokra lesz szükségünk, majd ollóval levágjuk a spatulákat a megfelelő méretre!
Összeragasztjuk a fiók darabjait! Az általam készített mérethez kettő-kettő spatula kellett az oldalnak, kettő a hátuljának és a elejét három spatulából ragasztottam össze!
Az aljának hat darab spatula kellett!


Így néz ki egy összeállított fiók!

Ezután még egy művészkéssel (lehet sima sniccerel is) eltávolítottam a felesleges ragasztódarabokat!




Így néz ki az összeállított szekrényke festés nélkül!
Csiszolás után festhetjük!
Én a keretet fekete spray festékkel festettem, míg a fiókokat ecsettel kentem!
Fogantyúknak volt nagyon gagyi műanyag gyöngyöm, amit másra úgysem használtam volna fel, de mivel kék színű volt akril festékkel és egy vékony ecsettel átfestettem feketére és ezt száradás után ragasztópisztollyal ragasztottam fel!






1 megjegyzés:

  1. Én ezt megcsináltam! Az enyém nem lett ilyen szép,de kezdő létemre egész jó lett! :)

    VálaszTörlés

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...