2013. augusztus 22., csütörtök

Flitterezzük fel a falunkat

Nagyon szeretem az ilyen csillogós ötleteket!
A különleges faldekorálást pedig főleg imádom és ennél eddig nem sok különlegesebbet láttam!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát, ha naponta még több ötletet szeretnél látni!













Alapanyagok:
Sima barna csomagolópapír
Vonalzó
Flitter tallérok (vagy öntapadós fólia és olló)
Gombostű
Kétoldalú ragasztószalag
Én a csomagolópapírt a falra több helyen felragasztott kétoldalú ragasztószalaggal rögzíteném!
Lemérjük a flitter tallérünk átmérőjét, majd így kijelöljük azok helyeit a papíron és minden flitter helyére gombostűt szúrunk enyhén ferdén lefelé, majd ezekre felakasztjuk a tallérokat!
Elég csak az első sort kijelölni ha mondjuk maszkolószalagból vágunk egy akkora méretű csíkot, mint a felittereink magassága, mert akkor azt csak felhelyezzük az előző sor gombostűire és a szalag teteje felett ismét elhelyezzük a gombostűket!
Most elmondom én hogy csinálnám!
Én először is (igaz sokkal melósabb ez a része, de biztos, hogy olcsóbb is) öntapadós fóliából vágnám ki a köröket, amiket kisebb csomagolópapír darabokra ragasztanék, majd ezeket ragasztanám fel kétoldalú ragasztószalaggal a falra!
Egyik ok amiért így csinálnám, hogy ne legyen sok a súly a papíron, ami esetleg egy idő után elengedhet leszakadhat!
A másik ok, hogy így nem lennének csúnya gombostű fejek, amik végig látszanának!


Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...