2014. augusztus 8., péntek

Tegyük különlegessé a hűtőnket is!

Ha már a kukánkat kidekoráltuk akkor épp itt az ideje, hogy foglalkozzunk kicsit a hűtőnkkel is!

A mai bejegyzést egyik kedves olvasóm kérésére hoztam, akinek megtetszett ez a már régebben facebook oldalamon megosztott ötlet és kérte, hogy legyen leírás róla itt a blogon!

Én pedig semmi jónak nem vagyok az elrontója!


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Lájkold a blog facebook oldalát még több ötletért!















Alapanyagok:
Andhéziós fólia (vagy színes öntapadós fólia)
Alkoholos filc
Sablon
Egyéb dekorációs alapanyagok





A sablont nyomtassuk ki, bár ha jó a kézügyességünk erre nincs szükség!
Word-ben szerkesztve akár több darabban is kinyomtathatjuk, hogy elég nagy legyen a mintánk!
Az andhéziós fólia művészellátó és hobbi boltokban kapható nagyon vékony fólia, amit például az üvegfestéshez is használhatunk, ha nem akarjuk az üvegmatricát lehúzva felragasztani, hanem ezen a fólián körbevágva felragaszthatjuk és nem hagy foltot!
Ez pont ezért jobban, mert nem hagy foltot, viszont ezt én még csak átlátszó verzióban láttam (szerintem nem is létezik színesben) és akkor elég sokat kell alkoholos filccel (esetleg ki lehet próbálni rajta az akril festéket) festegetnünk , viszont a színes fóliát nehezebb leszednünk, hacsak nem a fólia hátoldalára ragasztott mágneslapokkal rögzítjük fel a hűtőre és még a színezéssel se kell bajlódnunk!
Ha eldöntöttük melyik verziót választjuk az adott fóliára rajzoljuk fel a mintát sablonnal vagy anélkül (ki hogy tudja)!
Majd vágjuk ki ollóval!
Ragasszuk fel a hűtőre! Előtte a felületet tisztítsuk meg!
Apró kiegészítőkkel még jobban feldobhatjuk a hűtőt!
... amiket akár mágnessel vagy kétoldalú ragasztószalaggal is felrakhatunk!













Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...