2014. szeptember 2., kedd

Készítsünk fillérekből fantasztikus játékot

Ez a játék már nem egy mai darab (és még mindig bírja)!
Már régebben készítettem, de akkor annyira gyorsan és hamar kész akartam lenni vele (főleg, hogy két órám volt rá míg kisfiam aludt), hogy elfelejtettem fázisfotókat készíteni!
Akkor úgy voltam vele, hogy úgyis hamar szétcincálja kisfiam, hogy majd ismét el kell készítenem és akkor készítek képeket is hozzá!
Ahhoz képest már több, mint egy éve megvan és igaz látszik rajta az idő múlása, de még mindig abszolút használható!
Ma viszont utamba akadt más szemszögből egyszerűbben elkészítve, így gondoltam most már épp itt az ideje, hogy ti is elkészítsétek gyerkőcötöknek, unokátoknak!


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Lájkold a blog facebook oldalát, ahol már több, mint 2000 ötlet között mazsolázhatsz!







Most először leírom ezt az egyszerűbben elkészíthető verziót, majd utána az általam készített darabot!

Alapanyagok:
Kartonpapír
Papírhenger (megfelel a papírtörlő guriga, de akár a WC papír guriga is)
Ragasztópisztoly
Kartonpapír
Ha a papírhengerünk nagyon hosszú vágjuk le azt egyforma darabokra!
Majd vágjuk hosszában ketté!
Már csak bele kell ferdén ragasztgatni a hengereket a dobozba és kész is!



















Az én verzióm picit időigényesebb volt, de szerintem egy igazán szuper játék lett, mind kinézetre, mind szórakozásra!

Alapanyagok:
Hungarocell tábla
Papírtörlő tekercsek
Ragasztópisztoly
Tapéta


A hungarocell táblát tapétával vontam be, majd a tekercseket én nem vágtam félbe hanem csak annyi részt vágtam ki belőle, hogy a golyó beleférjen és azokat is bevontam tapétával! Ez nem volt túlságosan egyszerű mutatvány!
Majd felragasztottam mindent a helyére és már mehetett is a móka! :)



Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...