2015. augusztus 10., hétfő

Szappan vagy mosogatószer adagoló befőttes üvegből!

 Kisgyermekes Anyukaként rengeteg időt töltök a konyhában ám az évek alatt inkább praktikus lett az én kis konyhám, mint szép!
Éppen ezért próbálok egy kis életet is belevinni!
Első lépésként a szemetesnek estem neki!
Most pedig mosogatószer adagoló készült, ami annyira voila! megtetszett, hogy már el is képzeltem a kád szélén sorakozó névre szóló tusfürdő adagolókat!
Mennyivel jobban fog kinézni, mint a sok műanyag flakon!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Alapanyagok:
Befőttes üveg
Öntapadós fólia
Strassz szalag
Olló
Ragasztópisztoly
Pinty Plus akril festék
Snitzer
Pumpás adagoló


 A befőttes üveg közepéből kívágtam egy akkora darabot, hogy az adagoló beleférjen!
 Majd lefestettem a spray festékkel!
 Öntapadós fóliából kívágtam a csillagot és felragasztottam az üvegre,  majd több rétegben festettem!
A rétegek között mindig várjátok ki a megfelelő száradási időt, ami a Pinty Plus festékeknél meglepően rövid!
Teljes száradás után szedjük le a fóliát!
 Hat soros strassz szalagom volt csak itthon, így egy sort levágtam belőle és a csillag forma széleire ragasztottam!
 A kupak egy három soros szrasszt kapott!
 A pumpát ragasztópisztollyal beragasztottam a helyére!
Felcsavartam a kupakot és Viola!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...