2015. december 14., hétfő

Így készül a sötétben világító Grincs fa

 Már egy ideje tervben van egy saját Grincs fa elkészítése (nem utálom a Karácsonyt :D ), de most sikerült csak megvalósítani!
A képzeletemben persze az én Grincs fám világított is!
Amióta az Angyalkáim elkészültek azóta imádom a világítós festéket!
Annyira szép, amikor reggel lemegyek és még akkor is világítanak a szépségeim! :)

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
4-5 csomó zsurló  (más néven zanót, amit viragboltban szerezhettek be)
UnikormGlow foszforeszkáló festék
Kötöződrót
Angyalka mintalyukasztó
Vízes oázis
Kaspó vagy cserép
Kartonpapír
Ragasztópisztoly
 Az oázist méretre vágtam és a cserépbe tettem!
 Beleszúrtam a zsurló csokrokat!
 Kb. a felénél összefogtam a kötöződróttal!

 Majd az egészet körbe tekertem dróttal és formára hajtottam!
 Mintalyukasztóval kartonpapírból Angyalkákat készítettem!
 Foszforeszkáló festékkel festettem az Angyalkákat és egy pár karácsonyfadíszt is lefestettem!
Végül száradás után ragasztópisztollyal felragasztottam a papír Angyalkákat, karácsonyfadíszeket és kapott még egy pár szódabikarbónás díszt illetve gyöngyöket!



Élőben még szebb az éjszakai látvány!
Szinte izzanak az Angyalkák!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...