2016. április 18., hétfő

A blogolás hobbi vagy munka???

Mint azt tudjátok egy pár hete nem hoztam újabb bejegyzést, amiről úgy érzem, hogy nem tehetem meg, hogy ne osszak meg pár gondolatot veletek, főleg, hogy rengeteg üzenetet kaptam tőletek hollétem felől.












Sokszor sok helyzetben kérdezték már tőlem, hogy hogy bírom, miért csinálom, mi hajt?
Erre én mindig azt válaszolom, hogy csak annyi, hogy szeretem és sok embernek örömet okozok azzal, amit csinálok.
Erre volt már olyan, hogy olyan választ kaptam, hogy "miért nem mondod ki a frankót, hogy a pénz miatt?"

Itt fogtam padlót!
Pénz miatt?
Hát persze degeszre keresem magam!
Mióta blogolok milliomos lettem. Hát hogyne!
Na jó ez nem igaz!

Az igazság az, hogy tényleg szeretem csinálni és tényleg örülök, hogy örömet okozhatok az Olvasóimnak, nektek.
Sokszor persze feladat is, hiszen ekkora olvasótábornak, ha azt ígérem, hogy naponta frissülő blog, akkor igenis annak naponta frissülnie kell még ha nekem épp aznap nincs is kedvem "pötyögni".
Mi motivál?
Az, hogy egyre többen vagytok velem a facebook oldalon is és egyre többen és többen látogattok meg a blogon is.


Viszont annak, hogy ilyen sokan vagyunk van ám rossz oldala is és ez az ami amiatt néha elfáradok, hiszen ahogy sokasodunk, úgy jelennek meg a negatív, mondhatni irigy, rosszakaró emberek is, akik néha olyan stílusban jellemzik a munkámat, hogy megkérdezem magamtól kell e ez nekem, akarom én ezt?


Emellett még vannak olyan cégek is, akikkel együttműködésben vagyok, plusz Anya vagyok és feleség, ami első az életemben, minden más csak ezek után jön.

Ez azt jelenti, hogy az éjszakáim nem igazán az alvásról szólnak, amit jól bírtam egészen Húsvétig, aztán az ünnepek alatt rájöttem, hogy nagyon is élvezem, hogy szabadok az éjszakáim és nem kell azzal foglalkoznom, hogy kinek épp miért szúrom a szemét.

Mellette egy számomra fontos családtag egy másik ember (fogalmazzunk szépen) felelőtlensége, gonoszsága miatt olyan helyzetbe került, ami nagyon nehéz most számára, és még a férjem sérve is megújult.
Szóval nekem mellettük volt a helyem.



Na de írjak regényeket, hiszen ez nem az a blog.
Összegzésként igenis értetek csinálom, persze mert én is szeretem, ha nem szeretném nem menne.
Azért mert örömet szerzek nektek és mert örömet szereztek ti  is nekem, hiszen, ha megosztjátok egy-egy bejegyzésemet, ha meghívjátok ismerőseiteket, mert érdemesnek találjátok rá a blogot (szóval ha örömet akartok nekem szerezni, hajrá :D ) vagy simán csak itt vagytok nekem örömet okoz.

... de igen elfáradtam és ezért pihenőre volt szükségem és csak a családra akartam fókuszálni és nem csak úgy akartam tenni, mint, aki nem fáradt, hanem szerettem volna kipihenni magam (hát ez nem biztos, hogy sikerült).

És a kérdésre a válasz!
Számomra a bloglás egy hobbi, amit komolyan kell vennem, mint egy munkát! :D


Viszont most már itt vagyok és teljese erőbedobással csinálom a dolgom tovább ha tetszik, ha nem! :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...