2016. szeptember 27., kedd

Különleges váza fillérekből

 Hasonló szépséget már én is készítettem, amit meg is mutattam nektek, de ennél a darabnál van egy csavar, ami annyira megtetszett nekem,  hogy úgy gondoltam, ezt nektek is mindenképp látnotok kell.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Újságpapír
Léggömb
Ragasztószalag
Csíríz
Necc háló
Műanyag tálka


 A lufit fújjuk fel es állítsuk fejjel lefelé a műanyag tálba és ragasztószalaggal rögzítsük.
A következő munkafázis az apróra tépkedett újságpapír felvitele lesz csirizzel, ami ugyanúgynez ki, mint ennél a vázánál a különbség mindössze annyi, hogy nem a kartonra, hanem a lufira ragasztunk és nem lesz szükségünk papírpépre.

 Vigyünk fel háromreteg papírt és hagyjuk legalább 24 órát száradni a vázát, majd vegyük ki belőle a műanyag tálkát és durasszuk ki a lufit
A műanyag tálkát könnyebben ki tudjátok szedni, he előtte folpack-al bevonjátok.
Csirizzel ragasszuk fel rá a necc hálót es hagyjuk megszáradni, majd vigyünk fel még két réteg papírt és hagyjuk rendesen kiszáradni.
Száradás után jöhet a festés, amit szinte bármilyen festékkel csinálhattok és, mint azt a képen is láthatjátok antikolva is gyönyörű.


Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...