2017. január 31., kedd

Ragasztóból telefontok

Már egy jó ideje annak, hogy szeretném elkészíteni ezt a ragasztóból készült telefontokot, és mivel az enyém elkezdte megadni magát, aktuálissá vált a dolog, így gyorsan el is készítettem, vagyis készítettem volna, ha az én nagyfiam ezt engedte volna, így végül egy közös projekt lett.
Meg is beszéltük, hogy készíteni fogunk még egy darabot, amin Öcsike van és egy másikat, amire majd egy közös képük kerül, sőt Apa is igazán megérdemelne egy darabot, így úgy érzem, hogy beindul a sorozatgyártás.



Abban egyébként igaza van az én 5 évesemnek, hogy ebből az ötletből, akár egy szuper Valentin napi ajándék is lehet, hiszen ki ne örülne egy                                                                                           egyedi, fényképes telefontoknak?

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!








Kellékek:
Ragasztópisztoly
Fénykép
Szilikonos sütőpapír
Ragasztószalag
Festék spray vagy körömlakk
Öntapadós fólia


A fénykép kivágásával kezdtem a munkafolyamatot.
Először egy filctollal megrajzoltam a szív formát a kivágandó rész köré, majd ollóval kivágtam.
A fényképből kivágott szív formát átrajzoltam egy kis darab öntapadós fóliára.


Az öntapadós fóliából is kivágtam ollóval a szív formát és a próbaként a fényképre illesztettem, hogy biztos legyek benne, festésnél biztosan fedni fogja a képet.
A telefont egy darab sütőpapírra fektettem és alaposan belecsomagoltam azt.
A ragasztáshoz erős ragasztószalagot használjatok, különben a sütőpapír hamar el fogja azt engedni.



A fényképre kétoldalú ragasztószalagot ragasztottam és azt a telefon hátuljára rögzítettem.
A nagyfiammal annyira belemerültünk a rajzolásba, hogy erről kép sem készült, viszont van nekem egy videóm, amit úgy is szerettem volna ide beszúrni, hogy jobban átlássátok, hogyan is lehet szépen rajzolni ragasztópisztollyal.
A lényeg, hogy először a telefon kameráját, gombjait rajzoljátok körbe, majd utána az oldalait, végül jöhet a mintázás, aminél csak -úgy mint az a videóban is látható- nagyon fontos, hogy a minta folytonos legyen, legyenek az egyes részek között találkozási pontok.
A rajzolásnál nagyon fontos még, hogy a ragasztópisztoly ne érjen hozzá a zsírpapírhoz, hanem kis távolságról nyomjuk rá a ragasztót, de ez ebben a videóban jól látható is.
A fényképet szintén bevontam ragasztópisztollyal, azért, hogy ne legyen olyan sérülékeny, viszont ez a megoldás sokat ront a fénykép szép csillogásán, így a második darabnál már inkább decoupage ragasztóval fogom azt átkenni.

Ahogy kész voltunk a rajzolással, hagytuk megszáradni a ragasztót, majd óvatosan lefejtettük azt a telefonról.
A képet, a kivágott öntapadós fóliával leragasztottuk és alaposan kinyomkodtuk a fólia alól a levegőbuborékokat, hogy a festék biztosan ne tudjon befolyni alá.


Mivel én nem szeretem a túl színes dolgokat, és amúgy is szerettem volna, ha a tokomon a kisfiam képe kap főszerepet, festék spray-vel egyszínűre festettem.
A festék spray-t jól rázzátok fel, festés előtt!
A festést körülbelül 20 cm távolságról végezzétek és inkább több vékony rétegben vigyétek fel, ellenkező esetben a festék megfolyhat.
A tokot körömlakkal festve, pedig egészen aprólékos „színezést” is tudtok készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...