2017. augusztus 31., csütörtök

Fürdőszoba szett üvegekből

Mint azt már egy korábbi posztomban említettem nagyon sok üvegem gyűlt össze és már nem tűrt halasztást, hogy ezekből végre szülessen valami új, valami egyedi, de leginkább valami hasznos.
A fejemben pedig már régóta megszületett az én fürdőszoba szettem, amit már rég terveztem elkészíteni, így végre sikerült sort kerítenem az elkészítésére is.
Sajnos az ilyen szettekért az áruházakban iszonyatos árakat képesek elkérni.

Persze itt is van olcsóbb kategória, de ezek általában silány minőségű műanyagok, amik annyira nem is mutatnak jól, bár tény és való a célnak megfelelnek.
Viszont miért érnénk be ennyivel, ha otthon sokkal klasszabb, strapabíróbb darabokat tudunk készíteni és ami még viccesebb, hogy még ezeknél a silány minőségű műanyagoknál is olcsóbban, nem igaz?

Én anno már készítettem hasonló technikával mosogatószer adagolót, amit akkor meg is mutattam nektek és azóta is bírja a strapát, pedig nem kímélem szegénykémet.
Egyedül a dekoráció lesz azon cserés, mert a strassz szalag besárgult, de azt körülbelül egy két perces mutatvány lesz lecserélni.


Most viszont ennek a szettnek örülök nagyon, de nagyon, hiszen egyszerűen imádom és iszonyatosan jól mutat a fürdőszobában, nagyon feldobja azt.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!




 Kellékek:
Befőttes üvegek
Csipkeszalag
Sötétszürke és fehér festék spray
Olló
Decoupage ragasztó
Kiürült folyékony szappanos flakon pumpája
Sniccer
Ragasztópisztoly
Lakk spray
Első lépésként az üvegeket festettem le.
Összesen öt darab üveget fogtam be a szetthez.
Ebből lesz egy fültisztító tartó, egy vattapamacs tartó, egy fogkefe tartó, egy szappanadagoló és egy dekorációs üveg.
A szappanadagolós üvegre nem szerettem volna csipkét tenni, mert nem biztos, hogy jót tenne neki, ha folyamatosan ázna, vagy a gyerekek koszos kézzel is hozzányúlkálnának.
Viszont szerettem volna, ha a szettbe ez is tökéletesen beleillik, így azt találtam ki, hogy a szappanadagoló és a vattapamacs tartó nem fehér csipkét, hanem fehér mintát kap.
Ehhez az üvegeket lefújtam beltéren is                                                                                                                                 használható fehér festék spray-el.
                                                                                                                              Elég, ha csak azt a részt festitek le,                                                                                                                                       ahová a mintát tervezitek.
A többi üveget sötétszürke festék spray-el fújtam le.A pumpának és a szappanadagoló üveg tetejének szintén beltéren is használható fehér festék spray használatával adtam színt.
Míg az üvegeim száradtak, megrajzoltam a sablont.
Sokatokat már nem fog meglepni, hogy természetesen lepke motívumot választottam.
A laptopon képnézegetővel a kellő méretűre nagyítottam a sablont és a monitort lefordítva átrajzoltam az átlátszó öntapadós fóliára.
Ha nem átlátszó fóliát használsz, először fehér papírra rajzold, majd vágd ki és úgy rajzold át a fóliára.
Megvártam, hogy a festék teljesen megszáradjon, majd kivágtam a mintát és felragasztottam az üvegre.
Arra nagyon figyeltem, hogy ne maradjanak légbuborékok, ahová a festék befolyhat, ezért az ujjammal többször végigsimítottam a fóliát.
A minta felragasztása után, ezeket az üvegeket is beltéren is használható sötétszürke festék spray használatával fújtam színre, majd hagytam megszáradni a festéket.A festék teljes száradása utána, lehúztam a fóliát az üvegről, majd lakk spray használatával fújtam le az üvegeket kétszer, így igazán tartós darabok lesznek.
A többi üveg köré pedig decoupage ragasztóval, csipkeszalagot ragasztottam.Vigyél fel előbb egy vékony rétegben ragasztót, majd ragaszd rá a csipkét és szintén kend át úgy is!
A befőttesüveg kupakját egy éles sniccerrel vágtam ki.
Akkor lyukat vágtam épp, hogy a pumpa beleférjen.
Kezetekre vigyázzatok!
Mire rájöttem, hogy a pumpa beragasztásáról nem készítettem képet már be volt fogva a szappanadagolóm, de mivel már -ha meleg volt a ragasztópisztolyom- úgy döntöttem, lecserélem a mosogatószer adagolómról is a strassz szalagot, így meg tudom mutatni nektek, hogy a pumpát alulról kell beragasztani, viszonylag sok ragasztót használva.
A ragasztó száradásáig ne engedjétek el a pumpát!
Ugye, hogy milyen különleges és szép lett a végeredmény?
És a legjobb benne, hogy otthon te is el tudod készíteni pár alapanyag felhasználásával, illetve a fantáziádat elengedve, a saját fürdőszobádra tudod alakítani az ötletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...