2015. március 9., hétfő

Sóból színes homok? Igeeeen!

Imádom a színes homokot szinte minden formába, de nálunk egy nagyon nehezen beszerezhető cikk !
Ha tudtam volna hamarabb, hogy mennyire egyszerűen és viszonylag olcsón elkészíthető házilag is már sokkal több szépség birtokában lennék!

Olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!










 
Mindössze két alapanyagra lesz szükségünk!








Tempera vagy akril festék vagy vízfesték (én akril festékkel próbáltam és működött)
Üvegedény
Víz


















A festéket kicsi vízzel hígítsuk fel (én az akril festéket nem hígítottam), majd öntsük a sóra!







Keverjük össze!
Most picit össze fog állni a sónk, de kezünkkel simára tudjuk morzsolni!
Terítsük ki egy edénybe a sót és hagyjuk megszáradni!




Egy szép virágos dekorációhoz készítsünk több, színben harmonizáló sót!








A virágot cserepestől (zárt cserepet vagy cserepet és kaspót ajánlok az élő virágokhoz) helyezzük az üvegedénybe!






Majd töltsük fel körülötte A színes sóval!








Ugye milyen szép lett?

















Forrás








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...