2013. május 28., kedd

Festővászonra fotó

Előre szeretném megjegyezni, hogy ezt az ötletet még én sem próbáltam ki, de úgy gondolom, hogy egy próbát mindenképp megér, mert én például nagyon szeretem a festett hatású képeket!


Ha téged is érdekel a folytatás olvass tovább!




Ha pedig naponta még több ötletben szeretnél részesülni akkor lájkold a blog facebook oldalát!



















Alapanyagok:
Zsírpapír
Festővászon
Nyomtató
Decoupage ragasztó és ecset



Az eredeti szerző azt írja, hogy ő csak simán betette az A4 méretűre levágott zsírpapírt a nyomtatóba és simán rányomtatta a képet, amit én kétlek, hogy például az én nyomtatómmal sikerülne, de ha egy sima A4 lapra teszem rá a zsírpapírt és úgy teszem be a nyomtatóba talán ...

Ha ezzel a résszel sikeresen megvagyunk akkor már a neheze megvan a dolognak és innen simán megy minden!
Decoupage ragasztóval bekenjük a festővásznat és ráhelyezzük a képünket, majd nagyon óvatos finom mozdulatokkal a lehető legjobban elsimítjuk és kinyomkodjuk alóla a buborékokat!
Ha ezzel is megvagyunk akkor nagyon óvatos mozdulatokkal adunk még neki egy decoupage fedőréteget és kész is vagyunk a festett hatású képünkkel!












Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...