2013. május 19., vasárnap

Olvasztott gyöngy tál

Amikor először megláttam ezt a képet azt mondtam, hogy ha ez tényleg az amire gondolok akkor én kész leszek és láss csodát kész lettem, mert ez tényleg gyöngy tál!
Nekem ez az a kategória, amire azt mondom, hogy akarom már azonnal!

Ha kíváncsi vagy olvass tovább!

Még több ötletere szomjazol?
Akkor lájkold a blog facebook oldalát!












Alapanyagok:
Olcsó műanyag gyöngyök
Fém tál
Alufólia

Elkészítés:
A fém tálat alufóliával kibéleljük (bár ez elhagyható, igazából ha nem olyan tálat használunk amiben sütni, főzni szoktunk akkor nem muszáj, egyébként pedig higiéniai okokból javaslom), majd egy rétegben kirakjuk gyöngyökkel az aljét és oldalát! Ehhez kell egy cseppnyi türelem, de higgyétek el megéri! Erre gondoljatok közben!
a sütőt maximális hőfokra előmelegítjük, majd beletesszük a tálat és kb. 20-30 perc alatt megolvasztjuk a gyöngyöket, bár ez az idő nagyon relatív mert sok mindentől függ! Inkább figyelgessük és ha már olvadtak a gyöngyök szedjük ki, várjuk meg míg kihűl, majd óvatosan szedjük ki a már kész gyöngytálunkat a fém edényből!



Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...