2016. március 18., péntek

Készítsünk "többfunkciós" ünnepi dekorációt

 Én nagyon szeretek szinte minden ünnepre lakást dekorálni, de ünnepek után mindig fáj kicsit a szívem, hogy el kell pakolnom azt és egy évig pihennie kell.
Viszont most egy olyan dekorációt mutatok nektek, ami egy kis turpissággal az év minden napján szerepet kaphat, hiszen az "O" betű szerepét megformált tojás cserélgetve  (karácsonyra például egy szép díszgömb formát kivágva, Mikulásra egy mikulásfej, őszre egy szép őszi levél, stb... )
mindig naprakész dekoráció lehet!
Én például Húsvét után egy szép virágot fogok kivágni.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Sötétben világító akril festék
Habkarton
Kartonpapír
Sniccerrel
Szaténszalag
Akril festék
Öntapadós gyöngy
Ragasztópisztoly

 A betűket rajzoljuk fel a habkartonra.
 Vágjuk ki azokat sniccerrel.
A habkartont nagyon könnyen lehet vágni ne féljetek tőle.
 Fessük le fekete akril festékkel és hagyjuk megszáradni.

 Majd sötétben világító akril festékkel is fessük le. Én az UnikormGlow festék neonzöld színét használtam, mivel a fekete alapomnak nem színt, hanem inkább textúrát szerettem volna adni (ha más színnel dolgozol és szép élénk színt szeretnél elérni akkor fehér festékkel alapozz).
 Kartonpapírból kivágtam a virágokat.
 Majd szintén sötétben világító akril festékkel festettem.
 Száradás után a közepükre öntapadós gyöngyöket ragasztottam.
 Először a tojás formára masnit kötöttem, majd ragasztópisztollyal felragasztottam rá a virágokat.
 A maradék habkartonból először négyzeteket vágtam ki, majd azt átlósan félbe vágtam.
 A betűk hátoldalán ragasztópisztollyal rögzítettem (így fognak a betűk stabilan állni), majd lefestettem fekete akril festékkel.
 Száradás után gyönyörű textúrákat kaptam.
A fekete színű akril festék és a neonzöld sötétben világító akril festék találkozásából egy különleges szürkés, melírozott hatású szépség lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...