2016. március 1., kedd

Különleges tojásfa

 Sokan tudjátok már rólam, hogy nem szeretem a megszokott dolgokat, mindenbe szeretek egy kis újdonságot, különlegességet bevinni és ez az ünnepi dekorációkra is vonatkozik!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Faág  (én körbejártam a környező erdőket, aminek a végén hazajöttem és kivágtam az orgonabokorból azt a faágat, ami pont olyan volt, mint amilyet elképzeltem)
Sötétben világító pigpentpor  (érdemes az Innodekor facebook oldalát is lájkolni, mert ott is vannak jó ötletek a sötétben világító akril festék felhasználására)
Sötétben világító matrica 
Hungarocell
Ragasztópisztoly
Tojások
Művirág
Kaspó
Fehér festék
Zöld krepp papír

 Először is a tojásokat előkészítettem!
Mivel cserepet készítettem belőlük, így nem fújtam azokat, hanem késheggyel körbetörtem az tetejüket (pár darabnak az elejét), majd domestos-os vízzel kiöblítettem azokat és fehér festékkel  (mivel nem szerettem volna, hogy az akril festék egyenletesen terüljön a tojásokon zománcfestéket használtam, így az akril festék kicsit csíkos maradt, ellenkező esetben akril festéket használtam volna alapozásnak is) alapoztam!
 Amikor megszáradt a festék, a tojásokon kialakított lyukak két oldalához belülre damilt ragasztottam ragasztópisztollyal!
 Kikevertem a pigmentport!
Bármilyen átlátszóra száradó hordozóanyagot választhattok!
A keverési arány 80% hordozóanyag és 20 % pigmentpor!
Ez esetemben 8 mokkáskanál decoupage ragasztót és 2 mokkáskanál pigmentport jelentett!
 Felkentem a tojásokra a pigmentporos keveréket és hagytam megszáradni!
 Amikor megszáradt körülbelül a tojások felére sötétben világító matricát ragasztottam!
 A tojások száradása közben beállítottam a fát a kaspóba!
Először hozzáragasztottam a fát a kaspó aljához ragasztópisztollyal, majd kisebb darabokra tört hungarocellel kitömködtem a kaspót úgy hogy azok kicsit szoruljanak a fa és a kaspó között!
Oldalra többször megmozgattam a fát, majd az így keletkezett hézagokat kitöltöttem ragasztópisztollyal!
 Zöld krepp papírt nagyon vékony csíkokra vágtam és a kaspóba tettem úgy, hogy a hungarocellt teljesen eltakarja!
A művirágot darabjaira szedtem és a tojáscserepekbe helyeztem azokat!

A leveleket a vékony faágakra szúrtam fel!
A végén a tojásokat felakasztottam a fára és kész is voltam!  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...