2016. december 15., csütörtök

Karácsonyfa inspirációk

Nálam is sokszor felmerül a kérdés, hogy idén vajon milyen lesz, de én általában a fehér fa mellett szoktam dönteni, egy kevés ezüsttel megbolondítva.
Általában ezek szódabikarbónás díszek és fehér krepp papírból kötött masnik.

Tapasztalataim szerint ez a kérdés Karácsony közeledtével, szinte minden háztartásban felmerül, így gondoltam mutatok nektek pár inspirációt.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!
















Egyszínű gömbökkel akár ilyen színátmenetes karácsonyfákat is készíthettek.





Az én kedvencem mondjuk változatlanul a fehér marad!


Karácsonyfadíszeket virágokkal is helyettesíthetsz!
Akár harisnyavirágokat is készíthetsz ehhez! 




De ha a virágos megoldás annyira nem tetszik, akkor hátha a masnis jobban fog.
A masnikat akár krepp papírból is elkészítheted! 



Az olyan lepkemániásoknak, mint én, biztos ez a megoldás is tetszik! 


Karácsonyi boa helyett, dekorszalagot is használhatsz... 






... akár így is.
Ez a megoldás krepp papírral is jóé néz ki.




De a karácsonyfád lehet akár a hóembered vagy a Mikulásod is!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...