2017. július 24., hétfő

Egyedi lepkés faldekoráció

Barátosném nemrég a kezembe nyomott egy képet azzal, hogy „na ilyet szeretnék”!
Persze mondanom sem kell, nem egy diy kép volt, hanem épp valahol szörfölt, amikor meglátta és eldöntötte, hogy neki olyan kell, aztán, amikor meglátta az árát, kicsit lemondott róla, amíg eszébe nem jutott, hogy az én orrom alá tolja a képet.

Persze, ahogy ránéztem a képre már tudtam, hogy hogyan, miből lehetne ezt a dolgot megalkotni, de neki nem árultam el egyből, főleg, hogy az elmúlt két hétben közel harminc gyártmányom lett és bár lehet diy bloggerként nem illik ilyet mondani, de most úgy érzem legszívesebben elásnám a ragasztópisztolyomat a kertbe és legalább két hétig aludnék + ennék, merthogy azt sem nagyon sikerült mostanában.
Na de a jó szívem nem hagyott nyugodni, úgyhogy gyorsan nekiláttam a feladatnak és hamar el is készült ez a szépség, ami barátosnémnak annyira tetszett, hogy amikor megláttam az arcán az örömet, tudtam megérte megcsinálni.
Büszkén konstatálta, hogy az övé még szebb is lett, mint az eredeti darab, hiszen a színvilág az Ő ízlésére lett szabva, ráadásul jóval olcsóbb is lett, hiszen neki semmibe nem került, nekem pedig minden anyagom megvolt hozzá, hiszen semmi extrára nem volt szükségem.



Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Ragasztópisztoly
Csillámporos dekorpapír
Olló
Szilikonos zsírpapír
Gombostű
Festék spray


Első lépésként az alapot készítettem el, amihez semmi másra nem volt szükségem csak ragasztópisztolyra és szilikonos sütőpapírra.
Azért fontos, hogy szilikonos sütőpapírt használjatok, mert a minta erről sokkal könnyebben elválik, mint a sima sütőpapírról.
Ennél az ötletnél a nagyobb, magas olvadáspontú ragasztópisztolyomat használtam, de a kisebb 7mm-es ragasztórudas pisztollyal is készíthető.
Én most azért döntöttem a nagyobb pisztoly mellett, mert azzal könnyebb a vastag vonalakat meghúzni.
Nem használtam hozzá mintát vagy sablont, egyszerűen csak igyekeztem amolyan pókhálószerű mintát készíteni a szilikonos zsírpapírra.
A ragasztó száradása után felszedtem az alapot a zsírpapírról.
A festéshez beltéren is használható festék spray-t használtam –hiszen alvás helyett alkottam most is, így kint már sötét volt-.
Az alapnak azt a felét festettem, amelyik a zsírpapírhoz tapadt, mert annak az oldalnak simább a felülete.

Míg a festék száradt, kivágtam a csillámos dekorpapírból a lepkéket.Három különböző méretű lepkét rajzoltam fel a dekorpapír hátuljára, majd kivágtam azokat.
Mire kivágtam a lepkéket, addigra meg is száradt a festék.A lepkéket ragasztópisztollyal ragasztottam fel az alapra, de ragasztás előtt még félbehajtottam azokat, hogy ne legyenek egy síkban.
Mivel a dekoráció gipszkarton falra fog kerülni, ezért úgy döntöttem, hogy a rögzítéshez a legegyszerűbb megoldást választom, így a tetejére egy gombostűt ragasztottam, szintén ragasztópisztollyal.Ha nem gipszkarton falra került volna akkor sem vacakoltunk volna sokat a rögzítéssel, hiszen egyszerűen felragasztottuk volna a falra, persze több ponton ragasztva.
Persze már megkaptam a célzást arra vonatkozólag, hogy itt nem állunk meg, mert drága barátosném már látja a szemei előtt, hogy milyen jól nézne ki több darab egymás mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...