2017. szeptember 24., vasárnap

Képkeretből Zen kert vagy inkább egy nagyszerű játék?

Amikor megláttam ezt az ötletet, egyből arra gondoltam, hogy milyen jól el lenne ezzel a gyerek, hiszen imád hasonló játékokkal játszani, de még én is elcsenném egyszer-kétszer egy rövidke játék erejéig.

Aztán később rájöttem, hogy igazából ez egy Zen kert és biztosan nagyon nyugtató hatása lehet ennek a játéknak, így ha Zen kertnek hívjuk, ha egy nagyszerű játékot látunk benne, nekem mindkettő tetszik.

A legjobb benne ráadásul, hogy nem is nagy dolog elkészíteni, így én azt hiszem mindenképp fogok a gyerekeknek gyártani egyet-egyet, majd esténként odaadom nekik és hátha fekvés időre olyan nyugalomba kerülnek, hogy kettő perc alatt elalszanak.
Na jó ez persze a poén része volt!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!











Az elkészítés menetéről videós útmutatót hoztam nektek.
Ennek segítségével te is elkészítheted a saját játékos Zen kertedet, körülbelül fél óra időráfordítással.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...