2017. október 31., kedd

Mikulás meglepi mosókapszulás dobozból

Idén a gyerekeket mindenképp valamilyen egyedi és maradandó mikulás zsákkal szerettem volna meglepni.

Fontos volt az is, hogy ne csak csokikat lehessen bele pakolni, hanem kisebb meglepiket is, hiszen nálunk a Mikulás nem csak csokikat szokott hozni.


Aki már találkozott az általam készített könyvekkel, az abban láthatott hasonló ötletet, viszont most ezt egy kicsit átdolgoztam, továbbgondoltam és természetesen ismét bevetettem a hosszú szálú műszőrmémet is.

Már most elkezdtem a gyártásukat, hiszen mikulásig még egy pár darabot el kell készítenem és remélem a kismanók, akik kapni fogják nagyon-nagyon fognak neki örülni, hiszen én nagy szeretettel készítem nekik és öröm lesz ilyenben átadni az ajándékukat.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Mosókapszulás doboz
Hosszú és rövid szálú műszőrme
Piros filc anyag
Fekete, fehér és vajszínű kartonpapír
Ragasztópisztoly
Sniccer
Vonalzó
Olló
Piros zsírkréta



Egy vonalzó segítségével lemértem a dobozom magasságát, majd ennek megfelelően fehér kartonpapírból levágtam egy darabot.
A doboz tetejét sniccer használatával vágtam le, hiszen erre nem lesz szükségünk.
A levágott kartonpapírt felragasztottam a doboz köré.
Ehhez a lépéshez ragasztópisztolyt használtam.
Lemértem a doboz elejét és egyik oldalát.
A piros filc anyagon filctollal kijelöltem egy pontot.
Ettől a ponttól lefelé akkora távolságot mértem le, amekkora magas sapit szerettem volna a Mikulásomnak és ettől a ponttól mindkét oldalra kimértem a doboz elejének és egyik oldalának méretét.
Kivágtam az anyagból a Mikulás sapi alapját, majd a fonákján összeragasztottam a két szélét.
A rövid szálú műszőrméből levágtam egy vékony csíkot, majd a sapit átfordítottam és ragasztópisztollyal felragasztottam az aljára.
A sapit felragasztottam a doboz tetejére ragasztópisztollyal, de csak a sapi felét rögzítettem, így a meglepik kényelmesen kivehetők, majd de nem is kell mindig az egész sapkát visszaigazgatni a dobozra.
A hosszú szálú műszőrméből levágtam egy háromszög alakú darabot.
Ez lesz a Mikulásunk szakálla.
A műszőrmét mindig a fonákján vágjátok pengével, mondjuk sniccerrel vagy művészkéssel.
A szakállt ragasztópisztollyal rögzítettem a dobozon.
Először a két oldalát rögzítettem egy-egy pötty ragasztóval, majd a szakáll közepét kicsit lehúzva középen is ragasztottam.










Fekete és fehér kartonpapírból kisebb és nagyobb köröket vágtam ki, majd felragasztottam a helyére.
A Mikulás orrát vajszínű kartonpapírból vágtam ki és azt is felragasztottam.
Végül pedig piros zsírkrétával pirospozsgás arcot varázsoltam neki.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...