2017. október 27., péntek

Műanyag vödörből és üvegből különleges asztali lámpa

Be kell nektek valljak valamit.
Van egy új szerelmem.
Ez pedig nem más mint a műszőrme.

Már tavalya Karácsony környékén nagyon beleszerettem, de -bár nem egyszer éreztettem késztetést rá- egészen eddig ellenálltam neki.


Viszont most, hogy újra beköszöntött a rossz idő, ráadásul a múltkor manót is készítettem, nem bírtam tovább és megvalósítottam az egyik műszőrmés elképzelésemet, amit már nyáron megálmodtam.
Ez pedig nem más, mint egy műszőrme burával rendelkező éjjeli lámpa.

Már hónapokkal ezelőtt majdnem nekiugrottam és elkészítettem, de gondoltam elég érdekes lenne a 40 fokban, ha én ilyen műszőrmés ötletekkel bombáználak benneteket.

Eddig bírtam és nem tovább és annyira imádom, hogy elhatároztam nem szabok gátat a további műszőrmés elképzeléseimnek sem.

Műszőrmét leginkább turiban érdemes beszerezni, hiszen ott a legolcsóbb.
Ezentúl pedig minden háztartásban fellelhető alapanyagokra lesz csak szükségünk, így nem is költséges az elkészítése.

Erre az ötletre is igaz, hogy fillérekből kivitelezhető, pedig boltban biztos vagyok benne, hogy egy hasonló darabot nagyon drágán lehetne csak beszerezni.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Műanyag nápolyis vagy savanyúságos vödör
Sniccer
Olló
Műszőrme
Ragasztópisztoly
Lámpafoglalat
Pálinkás üveg


A műanyag vödör tetejére is szükségünk lesz.
Helyezzük is fel a vödörre és a közepén vágjunk egy lyukat.
A lyuk akkora legyen, hogy az üveg nyakára rá tudjuk húzni.
Kalkuláljuk azt is bele, hogy a vezetéknek is bele kell majd férnie.
Én snicerrel szúrtam lyukat a műanyagra, majd ollóval vágtam tovább.
Lemértem a vödör körfogatát és magasságát -erre 3 centimétert rászámoltam-, majd levágtam a műszőrméből egy ekkora darabot.
A műszőrmét a hátoldalán vágjátok és ne használjatok ollót, csakis sniccert vagy művészkést!


Levettem a vödör tetejét, majd
leragasztottam a műszőrme egyik szélét a vödör hosszán és körbetekertem vele.
Végül a másik szélét is leragasztottam.

A tetején -ami egyébként a vödör alja- visszahajtva ragasztottam le a műszőrmét, így abszolút nem fog látszani az.
A lámpafoglalatot ragasztópisztollyal felragasztottam az üveg nyakára, majd amikor a ragasztó megszáradt ráhúztam a vödör tetejét és ragasztópisztollyal ezt is rögzítettem.
Hagytam a ragasztót teljesen megszáradni.
Letettem a vödröt az asztalra, majd ráfordítottam az üveget és összepattintottam a vödröt a tetejével.
Végül strassz szalaggal és egy dekorlepkével dekoráltam illetve készült már ismerősnek is egy darab, amire nem került lepke, mert a gazdája nem szeretett volna rá.

A lámpámnak neve is lett Borzika és egyszerűen imádjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...