2018. március 26., hétfő

Húsvéti asztaldísz házilag készült színes homokkal

Most ismét egy régebben készült modellemet szeretnék nektek megmutatni.

A kedves tulajdonos rendkívül mód ragaszkodik minden dekoráció készítésénél a zöld és fehér kombinációjáért, természetesen most is az volt a kérés, hogy ezek a színek domináljanak.

Elárulok nektek egy titkot, én valamiért nagyon nem szeretem a zöld színt, így mindig nagy kihívás ezeket a dekorációkat elkészíteni.

Rendszerint olyan rossz érzéssel is adom át ezeket, mert nekem nem tetszenek, és olyan szívesen használnék más színt az elkészítésükhöz, de természetesen nem egyezhet mindenkivel az ízlésünk és néha olyat is készítenem kell, ami nekem nem biztos, hogy tetszik, illetve én nem tenném ki a laskásomban.



Ezzel a modellel a végére egyébként elég jól összebarátkoztunk, úgyhogy jó szívvel adtam át az új tulajdonosának, aki -mint mondta- első látásra beleszeretett és már alig várta, hogy végre az asztalán díszeleghessen.

Én pedig elhatároztam, hogy mivel a zöld színt leszámítva nagyon tetszik, így biztosan el fogom készíteni  még más színösszeállításban is.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Üveg váza

Akril festék
Ragasztópisztoly
Tollboa
Műszőrme
Hurkapálca
Oázis vagy hungarocell


A sót egy műanyag tálba töltöttem, majd először világos zöld akril festéket adtam hozzá.
Egy hurkapálcával jól elkevertem a két anyagot.








Második lépésként adtam hozzá sötétzöld akril festéket is, amit szintén elkevertem hurkapálcával.
Hagytam megszáradni.







Azért döntöttem a hurkapálcás keverés mellett, illetve használtam két színt, hogy egy kicsit ilyen foltosabb hatást érjek el.










Amennyiben nem a fent látható foltos, márványos hatást szeretnénk elérni, kezünkkel dolgozzuk össze a sót a festékkel.
Kesztyűt persze érdemes húzni.

Amikor teljesen megszáradt beletöltöttem a vázába, majd abba nyuszit ültettem és egy pár tojást illetve virágot is raktam.
A műszőrméből sniccerből kivágtam egy kerek formát.
Ez a forma mindenképp nagyobb legyen a vázánál.
A műszőrmét ráfektettem a váza tetejére, úgy hogy a szőrme lefelé nézzen.







Oázsiból szintén levágtam egy kerek darabot, majd óvatosan a műszőrmével együtt, kicsit belenyomtam azt a vázába.

A tollboából levágtam egy darabot, majd szépen elrendeztem az üveg az oázison, néhány ponton ragasztópisztollyal rögzítettem is.





Ragasztópisztollyal beragasztóztam a tojások alját és a még meleg ragasztót megforgattam a színes homokban.
Végül ezeket és a madárkákat is ragasztópisztollyal rögzítettem, illetve a színes sóval felülről picit megszórtam a dekorációt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...