2012. március 22., csütörtök

Mire számíthatsz, ha engem követsz?



Naponta frissülő kreatív oldalamon számomra nagyon tetszetős DIY azaz csináld magad ötletekkel szeretnélek elkápráztatni!
Bizonyára te is szereted a kreatív szép dolgokat ha ide tévedtél, de azt lehet, hogy eddig nem tudtad, hogy milyen gyönyörű dolgokat lehet a saját otthonodban megvalósítani nagyon kicsi költségvetésből! Én sem tudtam, amíg bele nem fogtunk a saját ház projektbe, viszont ebben a válságos időszakban nem az volt a lényeg, hogy annyira 'húde' egyedi dolgot alkossunk, hanem, hogy a pénztárcánkhoz mérve minél olcsóbban beköltözhetővé tegyük a kiszemelt házat! Ekkor kezdtem el keresgélni a google barátommal felújítási oldalakat böngészve és elképesztő dolgokat találtam! Gondoltál volna például arra, hogy papírból készíted el a nappalid padlóját vagy a régi rossz pólóidból csinálsz szőnyeget a szobádba, esetleg, hogy fonal és lufi segítségével csinálsz lámpát a konyhádba??? Én sem! És azt sem, hogy ezek a dolgok milyen jól nézhetnek ki!

A másik dolog, ami régóta a kedvenc hobbim a drótékszerek készítése! Ezt a témát is fogom súrolni!

.... És mivel fiatal anyuka vagyok természetesen nem maradhatnak el a kreatív gyerek dolgok sem!

Szerintem nem fogod megbánni, ha felveszel a kedvenc blogjaid közé!

Szép napot: Edysh


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...