2012. szeptember 3., hétfő

Végre, végre!

Végre sikeresen túl vagyunk a költözésen.
Kemény, hosszú, nehéz költözés volt. A gyerek most éli a dac korszakát és csak Anya kell neki ez csak nehezítette a dolgokat.
És végre ma a netet is bekötötték, ami szintén nem volt egy egyszerű pályafutás. Elég ha annyit mondok, hogy kb. 1 hónap kellett hozzá?
Mobil netem van hiper szuper hipernet ... hiper lassú, (pedig nem a világ végére csak Pesttől 30 km-re költöztem) így sajna lehetetlen küldetésnek minősítettem a blogírást! A mai napig!
Most már van normális netem, túl vagyunk a költözésen, a gyerek visszakapta az apját (költözésnél, házfelújításnál egy kicsit elveszítettük), aki tud vigyázni a fiára tehát most már semmi  nem állhat én és a blogom illetve olvasóim közé!

Két cikk között kérlek egy like-al támogasd az oldalt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...