2013. május 21., kedd

Fakarikás kaspó

Egyszer ha végre elmondhatom majd magamról, hogy lakberendező vagyok mindenképp szeretnék egy csak természetes dekorációkkal, bútorokkal megálmodott enteriört készíteni, mert nagyon tetszenek csak nem a saját házamban! Imádom őket, de (és nem akarok senkit megsérteni) nekem nem nyújt tiszta hatást és ez az ami zavar benne!


Ha neked is tetszik olvass tovább!




Még több ötletet szeretnél? Akkor lájkold a blog facebook oldalát!

















Alapanyagok:
Gallyak
Metszőolló
Ragasztópisztoly
Virágcserép
A gallyakat a metszőollóval felvágjuk karikákra!
Én nem vágnám ilyen vastag karikákra, mert szerintem vékonyabban szebben mutatna!
Ragasztópisztollyal pedig ragasszuk a cserepünk köré és kész is vagyunk vele!


















2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az ötlet nekem is tetszik, de szerintem még ilyen vastagra sem egyszerű szép egyformákra felvágni. Én egyszer próbáltam, mert ilyen koszorút szerettem volna adventre, de hamar feladtam. :(
    Biztos meg van a maga technikája, mert a boltban kaphatóakon tényleg szép keskeny és egyenletes szeletek vannak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem túl száraz és vastag gallyakat metszőollóval fel lehet szép szeletekre vágni!

      Törlés

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...