2013. július 23., kedd

Boros vagy zöldséges ládából dohányzóasztal

Képzeljétek azt hittem ez az ötlet már rég szerepel a blogon! Tegnap, amikor szerettem volna megnézni akkor jöttem rá, hogy még nem is került fel, pedig annyira jó és egyszerű ötlet, hogy már rég a blogon kellene lennie!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Lájkold a blog facebook oldalát, ha naponta még több szuper ötletre szomjazol!














Alapanyagok:
4 db zöldséges vagy boros láda
Bútorlap vagy OSB
Bútorkerekek
Csavar
Fúró
Festék
Csiszolópapír
Dekopírfűrész
Mérjük le a ládáink szélességét és hosszúságát, majd mérjük le a bútorlapból és vágjuk méretre!
Az asztal minden oldalának a láda szélességet+hosszúságot kell adni!
A négy sarkára szereljük fel a bútorkerekeket!

Már csak a ládákat kell felcsavarozni az alapra, bár mondjuk én ezeket még felszerelés előtt csiszoltam és festettem volna! Szerintem ti is így tegyétek! Ha megszáradtak csak helyükre kell csavarozni azokat és kész is az egyedi dohányzóasztalotok!












Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...