2014. február 13., csütörtök

Karton dobozból lámpa vagy mécsestartó

Karton dobozból is készítettünk már sok érdekes dolgot és még mindig tudok hozni újat!
A kartonból készült bútor után nekem szerintem ez a mécsestartó (ami egy kis plusz munkával lehetne lámpa is) lesz az új kedvencem!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Lájkold a blog facebook oldalát még több ötletért!









Alapanyagok:
Karton doboz (lehet akár gyümölcsleves doboz is)
Olló
Tapéta vagy csomagoló papír
Ragasztó
Művészkés vagy sniccer

A doboz négy oldalát vágjuk ki!
A papírra rajzoljuk meg a kívánt mintát, amihez természetesen sablont is használhatunk!
Sniccerrel vágjuk ki a mintákat!

Tekerjük és ragasszuk körbe a dobozon a papírt!

Használatát az eredeti szerző gyertyával mutatja be, amit én elég bátor dolognak tartok! Nem értem miért nem inkább lámpafoglalattal szerelte fel és használja energiatakarékos, nem melegedő izzóval (én mindenképp ezt ajánlom) vagy ha már mindenképp mécsestartót szeretetne valaki akkor elemes mécsest használjon!
És még annyit hozzátennék, hogy a belsejét legalább lefesteném a külsejével megegyező színűre, hogy ne leheseen látni a csúnya kartont, ha ránézünk!



Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...