2016. február 15., hétfő

Muffin papírból Húsvéti koszorú

 Amikor tudomást szereztem arról, hogy létezik vágható sötétben világító matrica azonnal ki akartam próbálni és biztos voltam benne, hogy az idei Húsvéti koszorúm készítésénél szerepet fog kapni és természetesen meg kell nektek mutassam!


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
UnikormGlow sötétben világító festék (innen szerezheted be)
UnikormGlow foszforeszkáló matrica
Muffin papír
Ragasztópisztoly
Tojás
Szaténszalag
Hungarocell koszorú alap
Nyuszi sablonok


 Első lépésként a tojásokat kifújtam, majd fehér akril festékkel alapoztam azokat és felkentem a sötétben világító akril festéket is!
A festéket használat előtt keverjétek össze!
 A nyuszi sablonokat wordben méretre szerkesztettem és kinyomtattam, majd kívágtam!
Átrajzoltam a sötétben világító matricára!
Arra figyeljetek oda, hogy a nyuszik a tojáson pont az ellenkező irányban fognak állni, mint, ahogy felrajzolod!
 Kívágtam a nyuszikat!
 Amikor megszáradt a tojáson a festék felragasztottam a matricákat!
 A koszorúhoz a muffin papírt félbehajtottam!

 Majd tölcsérszerű virágszirmokat formáltam belőle!
 A hegyes alsó részét visszahajtottam, hogy könnyebben tudjam az alaphoz rögzíteni!
Az alapot türelmesen teleragasztottam a muffin papírral ragasztópisztolyt használva!
Majd a tojásokat szintén ragasztópisztollyal rögzítettem!
Végül kapott még egy szaténszalagból készült masnit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...