2016. április 18., hétfő

Különleges virágtartó. Nem fogod elhinni miből készült.

 Ahogy megosztottam ezt a szépséget a blog facebook oldalán azonnal megrohamoztatok ezer meg egy kérdéssel, így gondoltam egyszerűbb,  ha itt válaszolok ezekre.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Kartondobozok
Hungarocell tábla
Műanyag vödrök, flakonok
Újságpapír
Csiriz (recept itt)
Festék  (falszínező vagy akril esetleg zománcfesték)
Lakk
Purhab (opcionális)


 Fogjunk egy nagyobb méretű kartondobozt és arra ragasztópisztollyal  ragasszunk kisebb méretű dobozokat, illetve hungarocellt.
A műanyag vödröket is ragasszuk fel úgy, hogy azok szélei lógjanak kicsit le a dobozokról.
 Itt jön az a lépés, amin sokat tanakodtunk egy pár kedves olvasómmal.
Én rögtön arra gondoltam, hogy az eredeti szerző purhabot használt, majd azt bevonta újságpapírral, de meglepő módon Ő csak papírmasét használt.
Magyarul újságpapírt ragasztott rá csirizzel (ezen meglepődtem).
Én mindenképp maradnék a purhabos verziónál és a végén egy-két réteg újságpapírral vonnám be.
Szerintem egyszerűbb is lenne mint felvinni azt a sok réteg újságpapírt.
Egy másik megoldás, ami még rögtön eszembe jutott a purhab helyett a papírpép tapétaragasztóval  keverve és annak száradása után bevonni egy-két réteg újságpapírral.
 Ha mindezen túl jutottunk jöhet alapozóval vagy fehér festékkel egy alapozás.
 Majd egy világosabb alapszín.
 Végül pedig egy sötétebb színnel az árnyékolás.
 A legvégén pedig a lakk.
Eszméletlen jó ötlet, ugye?









Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...