2017. augusztus 21., hétfő

Fonalból aranyos plüssmaci

Nemrég megmutattam nektek a párnábólkészült pandamacinkat, amit már azóta ti is nagyon sokan láttatok és a gyerekek is egyszerűen imádják azóta, sőt úgy összességében azóta minden pandát.
Viszont van a pandánkkal egy nagy gond, méghozzá az, hogy méretéből adódóan nem lehet magunkkal vinni sehova, hanem neki mindig a kanapén kell várnia minket, míg hazaérünk vagy épp kint vagyunk az udvaron.
Abból a szempontból imádjuk a méreteit, hogy tök jó a kanapén hozzábújni tv nézés közben, két oldalról lehet ölelgetni, mivel párnából készült sokkal puhább és könnyebb, mint egy általános nagyméretű plüss.

Na de most beszéljünk ezekről a cukiságokról.

Mivel folyamatosan kérdés volt, hogy a panda miért nem jöhet velünk, miért hagyjuk megint itthon, mert, hogy a kocsiba még bőven elférne, gondoltam megpróbálok javítani kicsit a helyzetemen és összehozok egy legalább ugyanennyire cuki, de jóval kisebb méretekkel rendelkező pandát.
Na de mivel két gyerek van, kapásból kettőt kellett készíteni, hiszen ezen nem tudnak ketten osztozkodni.


Miután lefeküdtek, gyorsan nekiláttam és reggel már a nagy panda mellett, két kisebb is várta az ébredőket, aminek nagyon-nagyon örültek.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Fehér
Fonal
Olló
Ragasztópisztoly
Fekete filc


Első lépésként a fehér fonalakból készítettem el a panda testét képező két darab pompont.
A kisebb pompon elkészítéséhez a kezemet, míg a nagyobb pompon elkészítéséhez egy táblagépet (ez volt kéznél) használtam.
A kezemen és a táblagépen is kb. 70-80 alkalommal tekertem körül a fonalat.
A fonalat óvatosan lehúzva az eszközről, középen elkötöttem egy levágott fonaldarabbal.
Igyekeztem a fonalat minél szorosabban elkötni, hogy en tudjanak a fonalszálak később kicsúszni.


Egy éles ollóval a gomolyag két szélét egy ollóval felvágtam, majd nyírással igyekeztem neki minél szebb, kerekebb pompon formát adni.
Következő lépésként a lábakat és a füleket készítettem el fekete fonalból.
Ehhez szintén a táblagépet hívtam segítségül és körbetekertem azon körülbelül hússzor a fonalat, majd óvatosan lehúztam a gépről azt.
A fekete fonalat szintén először középen kötöttem el egy levágott fonaldarabbal, majd még két helyen elkötöttem és a kötések között elvágtam a fonalat.
A pomponokat szintén ollóval formáltam szabályos formára.
Így egy kis időt spóroltam magamnak, hiszen egyszerre három darab pompont tudtam elkészíteni.
Mivel a lábakhoz és a fülekhez összesen hat darab pomponra volt szükségem, így ezt a lépést még egyszer megismételtem.
A farokhoz pedig két ujjamat használva tekertem fel a fonalat.Két ujjam között elkötöttem a fonalat, majd szintén formáztam a pompont.
Amikor az összes pompon elkészült, elkezdhettem végre az összeállítást.
Először a két darab fehér pompont ragasztottam egymáshoz ragasztópisztollyal.
A ragasztó száradásáig a két pompont egymáshoz nyomtam.
Aztán szintén ragasztópisztollyal ragasztottam fel a füleket és a lábakat.
Ezeket se engedjétek el és tartsátok nyomva addig, amíg a ragasztó megszárad!
Itt még szükségét éreztem egy kis fazonigazításnak, úgyhogy ezt egy ollóval meg is tettem.


A szemeket és az orrot fekete filcanyagból vágtam ki, majd ezeket is felragasztottam a macira és kész is volt a gyerekek meglepije.

Szerintem és szerintük is nagyon cuki lett és az egészben az a legjobb, hogy hamar el is lehet készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...