2018. április 30., hétfő

Álló rózsagömb

Egyik kedves Olvasómnak nagyon megtetszett a Karácsony előtt készített gömb dekorom, amit nagyon-nagyon szeretett volna magának, de mivel Karácsonyig még sok idő van, nem szerette volna, ha addig a tárolóban porosodott volna, ezért azt kérte tőlem, hogy készítsem el neki, de kicsit gondoljam át, hogy be tudja tenni a nappalijába, viszont Karácsony előtt legyen lehetőség arra, hogy át tudjuk változtatni.

Mivel elég sok fehér kiegészítő van a lakásában, így rögtön egyértelmű lett, hogy ehhez a modellhez is tökéletesek lesznek a vattakorong rózsák.

Válogass a romantikus tavaszi programok között!

Igazam is lett, hiszen ezek az egyszerűen elkészíthető, pár perces rózsák, ezen a dekoron is fantasztikusan megállják a helyüket.


Bevallom nektek furcsa volt először, hogy fenyőboából készítsek valami nyáriast, tavasziast, hiszen az nálam tipikusan karácsonyi dekorációs elem, olyannyira, hogy el is van téve a karácsonyi dekorokkal együtt.

Említettem is a megrendelőnek, hogy nem vagyok benne biztos, hogy nem lesz így is túl karácsonyi a dekor, de a végeredményt látva, elmondhatom, hogy abszolút vállalható bármilyen évszakban.

Talán még lehet azt is mondani, hogy egy esküvőn is megállná a helyét, vagy Anyák napi ajándékként is fantasztikus lehet.


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért, lájkold a blog facebook oldalát!







A gömb elkészültét nem fotóztam nektek, hiszen azt már egyszer megmutattam, de bemásolom nektek ide, hogy ne kelljen keresgélni. 

A fenyőboát egyforma darabokra vágtam fel csípőfogóval.
Kb. 10 centiméteres darabokat vágtam le, így kb. 10 m boára volt szükségem, aminek darabját egy nagyobb áruházban 300 forintért vettem.


A levágott darabok hegyesebb végeiről az alsó szálakat letépkedtem, így könnyebb beletűzdelni a hungarocellbe.

A levágott darabokat beletűzdeltem a hungarocellbe.
Először a gömb közepére, majd úgy haladtam fölfelé.
Amikor kész voltam az egyik oldallal, átfordítottam a gömböt és a másik oldalt is körbetűztem.
Az alján egy kis részt kihagytam, hogy a fa hengert bele tudjam szúrni.

Amikor az egész gömböt teletűzdeltem a boával, beszúrtam a fa hengert.
Ezt egy határozott mozdulattal végeztem el és közben végig egyenesen tartottam a hengert, nem mozgattam.
Amennyire csak tudtam belenyomtam a hengert a gömbbe, így fixen áll rajta a gömb és ragasztani sem volt szükséges.
Ha mégis ragasztani szeretnénk, ugyanígy szúrjuk be a hengert, majd vegyük ki, nyomjuk rá a ragasztót és helyezzük vissza a gömbbe.
A ragasztó száradásáig tartsuk meg a hengert!

A kaspó közepére ragasztópisztolyból ragasztót nyomtam, majd beleállítottam a gömböt.
A ragasztó száradásáig megtartottam azt.

Következő lépésként újságpapírt összegyúrtam gombóccá.
Mindig kérdezitek egyébként ilyen álló gömbös dekorációk kapcsán, hogy mivel rögzítsétek a kaspóba a rudat.
Számomra ez a legszimpatikusabb megoldás, hiszen nem kell sem beton, sem gipsz, sem egyéb anyag keverésével illetve száradásával bajlódnunk...

... az újságpapírt ily' módon összegyűrve és a kaspóba szorosan beletömködve tökéletesen megtartja még az ekkor gömbdekorációt is.

A vattakorong rózsákat már többször megmutattam nektek, de ezt is bemásolom nektek ide.

Az első vattakorongot tekerjétek fel, majd ragasszátok le ragasztópisztollyal.
Ez az első szirom fogja képezni a virágunk közepét.
A következő korong egyik szélét ragasszuk le, majd tekerjük az első szirom köré és szintén ragasszuk le a másik oldalát is.
A következő szirmokkal ugyanez a teendő.
Ahogy ragasztgatjuk egymás után a szirmokat úgy fog egyre szebben kialakulni a rózsa forma.
Amikor elértük a nekünk tetsző nagyságú és formájú rózsát, ragasszuk fel az utolsó szirmot is.

A vattakorong rózsákat ragasztópisztollyal ragasztottam fel a gömbre.

Mivel így még nem volt olyan mutatós a dekor, ezért pár fehér gyöngyöt is ragasztottam rá, szintén ragasztópisztollyal.

Az újságpapírra szintén ragasztottam a fenyőboából levágott darabokat és egy pár gyöngyöt raktam ide is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...