2015. július 8., szerda

Agyagcserépből "minikemence"

Ezt az ötletet ma osztottam meg a blog facebook oldalán és már most annyian írtatok miatta, hogy gondoltam sokkal egyszerűbb, ha megosztom itt veletek én hogyan készíteném, hiszen az elektromos verzió leírásával már nagyon sok helyen találkoztam, de sokatokkal egyetértünk abban, hogy az nem az igazi! :)

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!



Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!
















Sok felhajtást nem igényel az elkészítése!
A lényeg a jó alapanyag megválasztása, méghozzá a jó agyagcserép!
Ha nem igazi agyagcserepet használunk az könnyen elrepedhet, szétpattanhat!
Egy próbát megér, de én nem nagyon bízok benne, hogy egy olcsóbb cserépből is tartós lehet!
A tüzet egy agyagcserép alátéten fogjuk megrakni, vagy egy kerek grill tálcán!
Egy grillrácsot helyezünk a tűz fölé (törekedjünk a grillrács és a tűz között kb. 10 cm távolságot hagyni) és mehet is rá a finom husi!
Én a grillrács egyik széléről egy-két rácsot kivennék, ahonnan így könnyen lehetne a tüzet kezelni!
Tetejére egy ugyanakkorra nyílású, de kisebb méretű cserepet rakunk!
Fogantyút sem árt rászerelni, ehhez használhatunk akár olyan bútorfogantyút is, ami biztosan állja a hőt!
A cserepek lévő lyukakat hagyjunk szabadon!










Kép forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...