2015. július 12., vasárnap

Kukát tuningoltam (az olcsó kukám különleges lett)

Volt egy nagyon ronda kukám, ami már borzasztóan idegesített, és kaptam is érte savazást rendesen, hogy hogy tűröm én meg ezt a förmedvényt a konyhámban!
De mentségemre legyen mondva az a förmedvény elrejtve élt a mosogató alatti szekrényben, azonban onnan már régóta szerettem volna, ha kikerül, de eredeti formájában valahogy nem voltam hajlandó kitenni onnan!
Most viszont már azt hiszem kikerülhet!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog Facebook oldalát!



















Na Ő volt az a szépség! :)

Alapanyagok:
Festék spray ( Most először használtam a Pinty Plus festék spray-t, de ezentúl szerintem csak ezt fogom! Kezdőknek mindenképp ajánlom nagyon jól terít és a száradási ideje egy csoda)
Alapozó Spray (Ebből is a Pinty Plus-t használtam! Ahogy az egyik oldalát lefújtam a másik már szinte teljesen megszáradt)
Csiszolópapír
Sablon
Ragasztható gyöngyök
Újságpapír
Maszkolószalag
A kukát először is nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam!
Majd az alapozóval lefújtam!
Az alapozó teljes száradása után lefújtam az alapszínnel!
Az alapszín teljes száradása után felhelyeztem a sablont és a többi részt kimaszkoltam!
Majd felfestettem a minta színét és végül ragasztható gyöngyökkel dobtam fel, amit még azért egy erős ragasztóval biztosabbá tettem!

Alulra még tervezek egy kis különlegességet rátenni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...