2015. július 31., péntek

Újságpapírból roló!

Tavaly nyáron már volt egy nagyon szuper árnyékoló ötlet itt a blogon, amikor is tapétából készített árnyékolót mutattam be nektek, viszont idén is szerettem volna valamilyen különleges árnyékolót hozni, ami szerintem most sikerült!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!


















Alapanyagok:
Újságpapír
Papírragasztó
Zsinór vagy cérna vagy hímzőfonal, stb.
Dekorszalag
Orsó vagy szemes csavar
Tiplirúd vagy vékony léc
Hegesztőpálca


Az újságpapírt a hegesztőpálca segítségével felsodorjuk!
A papírhengerek széleit egyenesre vágjuk és festjük (a vágást szerintem célszerűbb szövés után elvégezni)!
A papírhengereket a képen látható módon egymáshoz rögzítjük mindkét oldalon a hímzőfonallal!
Két henger között a hímzőfonalon tekerünk egyet!
Egy faléchez vagy tiplirúdhoz orsót vagy szemes csavart rögzítünk, amit szalaggal, vagy hímzőfonallal (és ragasztópisztollyal) a roló tetejére rögzítünk!
Dekorszalagot is szőhetünk a papírroló hengerei közé, ha még látványosabb hatást akarunk elérni!
Hímzőfonalat a szemescsavarhoz rögzítünk csomózással, majd a fonalat hosszában áttekerjük a rolón és befűzzük a szemes csavaron!
Körülbelül olyan hosszúra hagyjuk a hímzőfonalat, mint amilyen hosszú a rolónk!












Lehet ez így kicsit túl bonyolult volt?
Semmi baj!
Hoztam nektek videót is! Nem is egyet! 

   








Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...