2012. május 21., hétfő

Kovácsoltvas képkeret wc papír gurigából??? Igeeeen!

Teljesen oda vagyok a WC papír guriga újrahasznosításáért!
Azt már gyerekkoromban is tudtam, hogy ez egy népszerű újrahasznosítási termék, de arra csak nemrég jöttem rá, hogy milyen jó dolgokat lehet belőle kihozni az egyszerű ceruzatartón vagy húsvéti nyuszin túl igazi ékessége lehet otthonunknak, mint például ez a remek kovácsoltvasat megidéző képtartó!

Mint mondtam rengeteg WC papír újrahasznosítási ötlet lapul tarsolyomban!

Szeretnéd mindet látni?










Szükséges eszközök:
Farudak
Ragasztópisztoly
Képkeretek
WC papír gurigák
Papírtörlő gurigák
Festékspray

A képen látható módon a pálcikák és ragasztópisztoly segítségével csináljunk vázat a képkeretnek.
A gurigákat vágjuk fel kb. egy cm-es csíkokra. Hosszában csak egy részét vágjuk fel, ami a hosszabb, nagyobb elemekhez kell majd.










Innentől kezdve pedig beszéljenek helyettem szerintem a képek, bár szerintem nem kell teljesen ehhez a képhez ragaszkodni, hanem engedjük el nyugodtan a fantáziánkat!
Ha valaki esetleg mégsem ért valamit írjon és szívesen válaszolok a kérdésekre!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...