2012. június 4., hétfő

Ismét nagyszerű WC papír tekercs felhasználás: kerek tükör

Ezen a képen igazából nem is a tükör lenne a lényeg, hanem az alatta található asztal, de engem mégis ezerszer jobban megfogott a tükör.
Amikor ezt a képet találtam pont gondolkozóba voltam, hogy mit fogok kezdeni a már tetemes méretben felhalmozódott WC papír gurigáimmal, mindeközben arra kerestem jó ötleteket, hogy hogy újítsam fel megunt étkezőasztalomat.
Arra igaz nem találtam megoldást, de egy pár WC papír gurigámnak meg lett a helye.

Neked is tetszik az ötlet?

Akkor olvass tovább!









Szükséges eszközök:
WC papír gurigák
Ragasztópisztoly
Kerek tükör
Akril spray

Elkészítése:
A gurigákból vágjunk kb. 0,5 - 1 cm-es köröket, majd ragasszuk őket egymás mellé úgy, hogy kiadjanak egy kör formát.
Erre ragasszuk rá majd a kerek tükröt.
A díszítéshez ragasszunk négy karikát egymás mellé két sorba, majd a két karika metszéspontjához szintén ragasztunk egy karikát (a díszek felénél csak az egyik végére).
Fújjuk le a kívánt színre, majd száradás után ragasszuk fel a tükröt.

Kép forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...