2012. december 5., szerda

Habtapi festés

Szinte fillérekért lehet kapni ezeket a habitapi szőnyegeket. Kisfiam szobájába volt nagyon sok, amit a hétvégén úgy döntöttem száműzök a szobájából, mert semmire nem jó csak annyira, hogy mindig szétszedte én pedig állandóan illesztgettem újra össze.
Közben már egy ideje azon morfondírozom, hogy milyen szőnyeget találjak ki a konyhába, mert utálok papucsba lenni itthon, viszont hideg a kő, de textil szőnyeget elég veszélyes lenne berakni ha csak nem rongyszőnyeget, ami könnyen mosható, de azok meg nem tetszenek, de hétvégén, amikoris száműztem a gyerek szobájából a habitapit eszembe jutott, hogy van nekem egy jó ötletem arra, hogy hogyan lehet ezeket újrahasznosítani, ami teljesen jó lesz a konyhámba is, hiszen akár egy egyszerű felmosással meg tudom tisztítani.

Ha érdekel a folytatás akkor olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát ha tetszik!
Ja és ne felejtsétek a mai karácsonyi ötlet már az új blogon van!







Alapanyagok:
Akryl festék
Habitapi
Akryl spray festék
Poliurethán lakk
Sablon

Elkészítés:
A habtapit fessük le egyszínű akryl festékkel két rétegben.
Hagyjuk megszáradni.
Netről nyomtassunk ki szép mintákat, amiket szívesen látnánk a szőnyegünkön, vágjuk ki őket, majd az így kapott sablonokat helyezzük el a szőnyegen, ha szükségesnek gondoljuk rögzítsük ragasztószalaggal, majd fújjuk le a mintákat. A fújást mindig a minta szélétől a közepe felé végezzük, hogy ne fújjuk be a festéket a sablon alá.
Hagyjuk ezt is megszáradni, majd a kopás ellen fedjük le 2-3 réteg poliurethán lakkal!


Forrást sajnos nem tudok írni, mert időközben megszűnt az oldal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...