2012. december 3., hétfő

Unalmasból vidám polc

Ma mindenáron bútor átalakítást szerettem volna nektek hozni.

Eredetileg az volt a terv, hogy a saját magam átalakított konyhabútorom fogom elhozni nektek, de miért is mennének úgy a dolgok, ahogy én szeretném! Ahelyett, hogy befejezhettem volna a konyhabútort hivatalokban ültem egész nap, így a projekt befejezése megint csúszott egy hetet.

Viszont mindenféleképpen bútort átalakítást szerettem volna hozni, mert az még szinte nem is volt a blogon, és mivel mindenáron egy nem túl melós, hanem sokkal inkább ötletes megoldást akartam nektek hozni így erre a polcra esett a választásom!

Remélem tetszik nektek is!


Ha kíváncsi vagy a folytatásra akkor olvass tovább, de lájkold előtte a blog facebook oldalát ha nem szeretnél lemaradni a következő szuper ötletről sem.


Ne felejtsétek mai karácsonyi ötletet már az új blogon az Ötletes Ünnepeken érhetitek el!








Sajnos a készítéshez képeket nem tudok hozni, de szerintem adja magát a dolog.
Akkor sem kell félni ha laminált bútorunk van! Nagy tévhit, hogy a laminált bútort nem lehet festeni mert lehet.

Alapanyagok:
Festékek
Teddy henger
Lakk

A bútort csiszoljuk alaposan fel. Laminált bútor esetén használjunk finom 80-as csiszolópapírt.
A szekrény keretét, ha az sem tetszik fessük le egy kívánt színre!
A polcokat fessük le különböző színűekre vagy a polc keretétől eltérő élénk színre.
A festést én teddy hengerrel ajánlom csinálni, mert nem maradnak meg az ecset nyomok, illetve nem hullik bele a festékbe az ecset szőre, sőt még csak szét sem muszáj hozzá szedni a bútort, hanem szép vékony rétegekben felhordhatjuk a festéket anélkül is.
A végén azért egy vagy két réteg lakkal kezeljük le.
A lakkra figyeljünk, hogy nehogy oldja a festéket.


Forrás








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...