2013. április 17., szerda

Különleges napernyő tartó

Úgy, de úgy utálom az olcsó műanyag napernyőtartónkat, de hiába kerestem nem találtam olyat, ami igazán tetszene, vagyis, amit találtam, mert tényleg egyedi és szép az olyan drága volt, hogy annyit biztos nem adnék érte, viszont itt ez a megoldás, ami nekem tökéletesen elnyerte a tetszésemet és ha van otthon nem használt nagyméretű kaspónk vagy bolhapiacon szerzünk be egyet akkor filléres történet!


Neked is kell ilyen? Olvasd el a teljes cikket!















Alapanyagok:
Kavicsok
Vasrúd (amibe beleillik a napernyő tartónk)
Nagy méretű kaspó
Virágok
Virágföld
Opcionális: beton

A vas rudat állítsuk a kaspó aljába!
Én itt azt ajánlanám, hogy a kaspó egy részét töltsük fel betonnal és ebbe rögzítsük a rudat, vagy legalább a képen látható módon egy kis kupacba rögzítsük bele!
Használhatunk hobbi betont is!
A kaspó aljába tegyünk kavicsokat a vízelvezetés miatt!
A kavicsokra tegyük a virágföldet!
Ültessük be a kaspót növényekkel és kész is az egyedi napernyő tartónk!

















Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...