2013. április 21., vasárnap

Szennyestartóból lett virágtartó


Már hónapok óta kerülgetek az udvaron egy régi műanyag szennyestartót, amit nem engedtem kidobni a páromnak, mert szerettem volna megcsinálni virágtartónak!

Most végre sikerült, amit megmutatok nektek!
Az elkészítéséhez igaz, hogy csináltam képeket, amiket mégsem tudok mellékelni, mert a kisfiam eltüntette a telefonról azokat!

A képeken a hátteret pedig ne nézzétek mivel most kezdtük a felújítást, így elég kaotikus a rend most az udvarunkon!


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Lájkold a blog facebook oldalát, ha tetszik!









Az alapom egy ehhez nagyon hasonló olcsó műanyag szennyestartó volt annyi különbséggel, hogy az enyémben nem voltak ilyen teli műanyag részek!
Ami kell még:
Növény fólia (én ezt elfelejtettem beszerezni így a virágtartóval megegyezően fekete színű kukazsákot használtam)
Festék spray (műanyagon is jól fedő)
Virágföld (én kb. olyan 70-80 litert használtam el)
Virágok
Csípőfogó
Fúró





Én azzal kezdtem, hogy ahová virágot terveztem ott kivágtam a szennyetartóból csípőfogóval a felesleges műanyagot! Ezt nagyon óvatosan kellett csinálnom, mert ha egy kicsit több erőt használtam törtem máshol is a műanyagot, majd az aljára fúrtam lyukakat, hogy ki tudjon folyni a felesleges víz!
Amikor ezzel megvoltam belülről kiragasztottam ragasztószalaggal a kosarat a tetejétől úgy kb. 1-2 cm-re, hogy a belseje ne legyen festékes, majd színre fújtam!



Végül kibéleltem a kukazsákkal! Erre azért van szükség, mivel alap járaton lyukacsos a szennyestartó és, hogy ne tudjon kifolyni a föld belőle!
Már csak a beültetés volt hátra! A kukazsákot az virágok helyén kivágtam, majd apránként töltöttem földet és ültettem be a virágokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...