2014. november 6., csütörtök

Poharakból szállnak a pillangók

Ezt az ötletet szintén egyik kedves Olvasóm kérésére hoztam, aki szobájának a falára szeretné ezt a szépséget elkészíteni!
Remélem sokatok tetszését elnyeri!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!



Lájkold a blog facebook oldalát még több ötletért!

















Bevallom őszintén egy kicsit bajban voltam, mivel fázisképeket nem találtam az ötlethez, de valójában nagyon könnyen elkészíthető ötlet és szerintem senkinek nem fog gondot okozni az elkészítése!
A dolog legnehezebb része talán a pohár rögzítése a falra!
Az üvegpoharat esélytelen vagy legalábbis nagyon nehezen lehetne csak falra rögzíteni, de vannak már az igazihoz megtévesztően hasonló műanyag poharak!
A formához nem kell feltétlen ragaszkodni! Bármilyen szép formájú talpas pohár jól fog mutatni!
Azonban ennek sem teljesen egyszerű a falra történő rögzítése, mivel nem egy sík felületről beszélünk!
A kétoldalú ragasztószalag nem fogja stabilan megtartani!
Én az öntapadós tépőzárat nagyon sok mindenhez használtam már, azonban ennél nem mindegy a minőség! Jobb minőségűt válasszunk mindenképp, hogy az valóban erős legyen!
Ebből levágunk egy csíkot és azt a pohárra rögzítjük! A pohár legszélesebb részére!
A tépőzár másik felét a falnak arra a pontjára rögzítjük, ahová a poharat szeretnénk majd rakni!
A pohárba csillámszálakat teszünk (akár egy karácsonyi boát is megtépázhatunk egy kicsit) és beleteszünk egy pár darab dekorágat!
Tépőzárazzuk fel a poharat!
Színes papírból kivágjuk a pillangókat, amihez használhatunk netről kinyomtatott sablont is!
Ezt wordben szerkesztve a megfelelő méretben ki is tudjuk nyomtatni!
Kétoldalú ragasztószalaggal rögzítjük azokat a pohárra, dekorágra és falra!



Kép forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...