2014. november 8., szombat

Különleges adventi gyertyatartók

 Mai bejegyzésemben különleges adventi gyertyatartókat gyűjtöttem össze!
Direkt nem használom az adventi koszorú kifejezést, mivel ezek nem minden esetben koszorú formájúak!
Én személy szerint, mint mindenben ebben is szeretem a különlegest és az egyszerűséget, ötletességet!
Nekem nem tetszenek a hagyományos minden háztartásban fellelhető ksozorúk!
Persze azokkal sincs semmi baj csak az én ízlésem más!


Ha szeretnéd mind látni olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát és csatlakozz hozzám ott is!













Akár balkonláda tálcájából is elkészíthető!


Ez az ötlet adventi gyertyatartóként felhasználva!

Egyszerű, de mégis mutatós adventi koszorú!

Borosüvegekből ...

Mini karácsonyfadíszekkel átkötve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...