2014. november 9., vasárnap

A legegyszerűbb karácsonyi asztaldísz

Ha valaki tud nekem ennél egyszerűbb karácsonyi asztal dekorálást mutatni az előtt megemelem a kalapom.

Én nagyon szeretem az ünnepi asztalt ahhoz méltóan díszíteni, így egy "kicsit" mindig túlzásba is viszem és sajna vacsora végére általában mindig elfogynak a díszek az asztalról, mert nem férnek el, főleg, hogy jó sokan szoktunk összegyűlni.

Idén viszont kisfiam nem fog nekem engedni semmilyen nagy dekorálást, ezért mindenképp valami pár perces megoldást kellett keresnem.

Sikerült! Nagyon tetszik! Remélem mindenkinek! És ezt biztos az Ármin is engedni fogja elkészíteni, mert mire egyet pislog már kész is.


Ha érdekel a folytatás olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát, ha szeretnéd!







Alapanyagok:
Boros pohár
Karácsonyfa díszek
Gyertya

Elkészítése:
Teljesen egyszerű.
A borospoharakat fejjel lefelé fordítjuk bele helyezünk pár gömbdíszt vagy kis figurákat és a talpára gyertyát teszünk.
Én még egy kis masnival megspékelném!

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...