2014. november 9., vasárnap

Papír karácsonyfadísz

Általában nem szoktam szeretni ezeket a papírból készült karácsonyfadíszeket, mert igaz, hogy szeretem az olcsón kivitelezhető dolgokat, de nem szeretem az olyan dolgokat, amin látszik is, hogy az olcsó, viszont a legtöbb papírból készült karácsonyfadísszel az a problémám, hogy látszik, hogy az papírból van, de lehet csak én keresgéltem eddig rossz helyen, mert itt van például ez a gyönyörűség, amit ha lefestünk esetleg fényes akryl festékkel tényleg a fánk egyik legszebb dísze lehet.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Lájkold a blog facebook oldalát, ha szeretnéd és akkor tuti nem maradsz le a következő szuper ötletről sem!











Hozzávalók:
Papír
Papírragasztó
Olló
Ceruza


Sajnos képeket az elkészítéséhez nem tudok mellékelni, de annyira egyszerűen meg lehet csinálni, hogy szerintem teljesen érthető így is.

A papírból vágjunk 8 darab kb. 1-1,5 cm széles és kb. 12 cm hosszú csíkokat.
Hajtsuk úgy ketté a papírcsíkot, hogy az egyik szára kb. 1 centivel hosszabb legyen.
Mindkét végét tekerjük fel egy ceruzára. Az egyik végét vastagabb, míg a másik végét vékonyabb ceruzára vagy tollra.
Ha ezzel megvagyunk először párba ragasszuk össze őket, ha megszáradtak akkor pedig ragasszunk minden darabot egymáshoz.


Forrás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...