2015. december 18., péntek

A szódabikarbónás dísz és a pigmentpor találkozása ablakdísz (vagy ajtódísz) formájában

 Az ovis adventi vásárra készítettem szódabikar- bónás díszt, de rengeteg maradt meg belőle és mivel már tavalyról is maradt nagyon sok, és kidobni sajnáltam, gondoltam felhasználom egy szép ablakdísz elkészítéséhez azokat, így alkalmat találtam arra is, hogy kipróbáljam végre az UnikormGlow pigmentport!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Alapanyagok:
Szidabikarbónából készült díszek  (ennek elkészítését itt nézheted meg!)
UnikormGlow pigmentpor
Drót
Ragasztópisztoly
Kúposfogó
Csípőfogó
Átlátszóra száradó folyékony ragasztó
Szalag


 A pigmentpor keverési aránya:
80% hordozóanyaghoz (jelen esetben ragasztó) kell 20% pigmentport keverni!
Nálam ez 4 kiskanál ragasztó (decoupage ragasztót használtam) és 1 kiskanál pigmentpor volt!
A ragasztót jól elkevertem a pigment porral!
 Majd ezzel a keverékkel lefestettem a díszeket!
 Míg száradtak meghajtogattam a szíveket!
Ehhez három különböző méretű drótot vágtam!
Kúpos fogóval meghajlítottam a közepét!
 Majd szintén kúpos fogóval egymástól egyenlő távolságokra meghajlítottam az akasztókat!
 Meghajlítottam a szív formát!
 A drót két végét egymáshoz ragasztópisztollyal rögzítettem!
 A három különböző méretű szívet szintén ragasztópisztollyal ragasztottam egymáshoz a már ragasztós részeknél!
 A szalagból levágtam egy darabot és félbe hajtottam!
Az alapot közé helyeztem és a szalag két végét összeragasztottam ragasztópisztollyal!
 Ugyanabból a szalagból masnit készítettem, aminek a közepére egy hungarocell csillag került és ezt az akasztó ragasztós részéhez rögzítettem ragasztópisztollyal!
 A díszeket vékony dróttal rögzítettem
Először sajnáltam lefesteni a díszeket, mert féltem, hogy elvesztik a szép csillogásukat, de ha megnézed ezt a képet kiderül, hogy nem volt igazam!

Egy rossz van csak ezekben a világítós szépségekben, hogy függőséget okoznak, mert én már most azon gondolkozom, hogy mit készítsek még pigmentpor felhasználásával!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...