2015. december 1., kedd

Adventi koszorú cipős doboz tetőből

 Tudom már talán kicsit elkéstem az adventi koszorúkkal, de általában mindig a sajátom az utolsó,  főleg,  hogy most folyamatosan az ovis adventi vásárra készülök nem nagyon van időm a saját dolgaim megvalósítására, így gyorsan kellett dolgoznom és valami egyszerűt kellett gyártani!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Cipős doboz tető
Akril festék szivacs ecset
Hajlítható fenyőág
Strassz szalag
Gyöngyök
Műszőrme
Ragasztópisztoly
Tobozok

 A dobozt festettem szivacs ecsettel tunkoló mozdulatokkal, hogy a képen látható textúrát elérjem  (itt még nem volt tervben a strassz :) )!
 A gyertyák köré strassz szalagot ragasztottam!
 A fenyőágból egyforma darabokat vágtam!
 A csúcsnál ragasztópisztollyal összeragasztottam erősen összenyomva azt!
 Egy kicsit megnyírtam!
A nagyon ronda kilógó szálakat levágtam!
 Hungarocell gyöngyökkel és egy hungarocell csilaggal díszítettem a fákat!
 A dobozba műszőrmét és tobozokat ragasztottam!
A doboz oldalaira strassz szalagot ragasztottam és a fákat, gyertyákat szintén beleragasztottam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...