2016. június 14., kedd

Tapétázzunk falat papírral

A papírból készült padlódhoz most már akár a falat is dekorálhatod papírral.
Nekem nagyon tetszik ez a megoldás is, de gondolatban már elképzeltem az étkezőnk falát azzal a gyönyörű mintás csomagolópapírral, amiből nemrég vásároltam be.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!





Kellékek:
Szalvéta (esetleg papírzsebkendő vagy WC papír)
Falfesték
Gumikesztyű


A munkafolyamat egyszerűbb, mint gondolnád!
Annyi a dolgod csak, hogy vidd fel a festéket egyszerre csak akkora területre, ami a szalvéta méreténél nagyobb és helyezd fel a szalvétát rá, majd kezeddel kicsit gyűrd meg azt és fesd le még egy rétegben.
Igen, jól látod semmilyen ragasztót nem kell használnod, hiszen a nedves festékbe belehelyezett szalvéta a festékkel együtt megköt a falon.

Én egy kis változtatásokkal fogom ezt az ötletet kipróbálni.
Mint azt már fentebb említettem csomagolópapírt fogok használni és a festék száradása után falfénnyel fogom fixálni.
Ha sikerül akkor mindenképp fogok nektek eredményt mutatni, úgyhogy drukkoljatok! :)


Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...