2017. december 22., péntek

Öröknaptár kicsit másképp

Elég nagy a család és idén még többen lettünk ráadásul több fővel is bővültünk, így már igazán úgy gondoltam, hogy szükségem lenne egy öröknaptárra, hogy biztosan soha senkinek ne feledkezzek meg se a szülinapjáról, se a névnapjáról.

Viszont -aki már régóta követ, most nem fog meglepődni- nem szerettem volna ezt a szokványos formában elkészíteni, így elkezdtem járatni kicsit az agytekervényeimet, elkezdtem kutatni az alapanyagaim között és, amikor megláttam ezt a nagyméretű doboz tetőt már tudtam, hogy ő lesz a kiválasztott.




Ahogy az alapanyag meglett és a fejemben összeállt a kép gyorsan neki is láttam a feladatnak, hogy a következő évnek már ne enélkül menjek neki, bár egyelőre nem került fel rá mindenki, de még idén ezt is pótolom.




Hasznos kis ötlet szerintem és ezentúl nem nekem kell majd mindig a páromat figyelmeztetni a fontos ünnepekre, hanem így mindig neki is szem előtt lesz, hogy ki következik.
Vagy legalábbis remélem. :D

Ha érdekel a folytatás, olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!




Kellékek:
Nagyméretű doboz teteje
Csomagolópapír
Ragasztópisztoly
Fekete fonal
Fekete kartonpapír
Fekete dekorszalag
Zselés toll


Először a doboz oldalait vontam be a csomagolópapírral egyenként, majd a hátlapját is bevontam vele.
A fekete fonalat cikk-cakk alakban ragasztottam fel, amiket a doboz felső peremén egy-egy csepp ragasztóval rögzítettem.
Érdemes ragasztás előtt nagyjából megtervezni, hogy hogy fognak a fonalszálak elférni.
Minden egyes vízszintes fonal, különböző hónapot fog jelölni.
Fekete kartonpapírból körülbelül 80 darab csillag formát vágtam ki.
Ha megrajzoljátok a csillagokat és a kartonpapírt félbehajtod dupla mennyiségű mintát tudsz egyszerre kivágni.
Zselés tollal írtam fel a neveket és dátumokat.
A névnapokat ezüsttel, míg a születésnapokat arannyal, így nem kell azon gondolkoznia a páromnak se, hogy most annak a családtagnak mije is van valójában.
A csillagokat egy-egy csepp ragasztóval rögzítettem a fonalon.
A dátumokra figyeljetek, mert célszerű ezeket sorrendben felragasztani.
A doboz tetejére egy dekorszalagból készült dupla masnit rögzítettem, aminek  a közepére egy ezüst csillagot ragasztottam.
A doboz hátuljára két darab félbehajtott fonalat ragasztottam, ez fogja betölteni az akasztó funkcióját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...